Veelgestelde vragen?
Bekijk hier de meeste gestelde vragen. Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan contact op met de Lintello support via info@lintello.nl
Retouren
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Verzending
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS
weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95
aan verzendkosten.
Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Traceinformatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
De gemiddelde levertijd bedraagt 7 -15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen deverwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat eenbestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:
>>Klik hier voor track en trace pagina<<
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.